Ana içeriğe atla

24. hafta (ufak bir kanama)

Bu ara ne kadar çok doktora gittim valla her gidişimde doktorda korkuyor artık. eh haklı da 😋
tam el ayak hastalığından kurtuldum cuma akşamı hafif bir pembelik geldi. ödüm patladı ne oluyor kanamam mı var? bebekte mi sıkıntı var? banyodan bir çıktım eşimin demesiyle bembeyaz olmuşum... gece 11 saat ne yapayım öyle çok gelen bir şey de yok. hemen hayat kurtarıcılarımızı aradık ailede bir doktor ve eczacı olunca hemen onları arıyorsun 😊
neyse velhasıl beni sakinleştirdiler yarın sabahta devam ederse doktora gidin dediler. yattık sabah ola hayrola dedik... sabah hiçbir sıkıntı yok oh geçti derken, 11 buçukta tam dışarı çıkmadan önce son tuvalete koşuşumu yapıyordum ki yine pembelik geldi. günlerden cumartesi doktoru aradık hemen öğleden sonra doktor yok... hemşire doktora söyledim gelin hemen dedi... beni aldı korkular...
yolda şerit boyama çalışması da var mı yolu kapatmışlar tek şerit..Allahım doktora yetişmemiz lazım eşim bir araba kullandı. durumu kısaca şöyle özetleyeyim tüm bebek korkularımın yerine bu trafikten sağ sağlim çıkalım korkusu aldı...😱😱😱O derece diyim siz anlayın 😉
sonunda hastaneye vardık ama benim el ayak tutmuyor...
sağolsun doktorda beklemiş biz gittiğimizde saat 12 buçuk civarı idi. hemen baktı.. Eş yani plesanta rahim ağzına yakınmış benim o nedenle ona bağlı ufak bir kanama olmuş... doktor endişe etmememi bebekte sıkıntı olmadığını söyledi. kendiliğinden bu hafif kanamanın son bulacağını ancak yine de progestan verelim dedi. çok mu dolandın bu ara dedi. aksine evden dışarı çıkmamıştım öteki hastalıktan. 1 hafta istirahat verdi hani yatak istirahati gibi değil de kitap oku uzan dinlen fazla dolanma dedi. neyse benim içim rahatladı... 3 gün sonra normal kontrol vardı o gün gel gene bakalım dedi. neyse ki o günden sonra herhangi bir kanama olmadı Allaha şükür... Ama gerçekten korktum... plasenta rahim ağzından geriye doğru gidebilirmiş (tabi o zaman bunun ne demek olduğunu bilmiyordum). tamamen kapatırsa sezeryan olmak zorundaymışsın sanırım. bunları düşünmek istemediğim için açıkcası o kadar da araştırmadım. onu zamanı gelince düşünürüz. Hiç demedim di mi?Normal doğum tercihim tabi kii ama Allah bilir nasip bebişimiz en sağlıklı nasıl olacaksa ben de aynı şekilde hayırlısı ne ise o olsun 😉

ah en önemli şeyi unutmuşum 3 gün sonra kontrole gittim dedim ya fekal eko bakıldı. doktor bir sorun gözükmüyor dedi sanırım normalde bakılan bir durum değil sıkıntı olunca bakılıyor ama benim doktor temkinli olduğu için bakalım demişti. neyse ki bir sıkıntı yok 😊

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

hamilelikte el ayak ağız hastalığı (23.haftam)

Evet evet yanlış okumadınız. son 3-4 yıldan beri özellikle kreş çocuklarında ve bebeklerde görülen parktan bahçeden havuzdan geçen bu virütik hastalık geldi beni buldu.😭 internetten bakınca çocuklarla alakalı tonla yazı var. ama hamile birinin bu hastalığa yakalanması ile ilgili neredeyse hiçbirşey yok. adından da anlaşılacağı üzere bu rahatsızlık ellerde ayaklarda bazen göbek bölgesinde ve ağız çevresinde su çiçeğine benzer kırmızı kabartıların çıkması ile kendini gösteriyor. önce boğazda ağrı yangı oluyor sonra ateş ve kızarıklıklar tabii bir de ağız içinde aft !!! tedavi aslında yok 10 gün içinde bir ilaç almasanız da geçiyor. çocuklara antihistaminik, krem ve ateş düşürücü veriyorlar. tabiii hamilelerde bunu uygulamak pek mümkün değil... gel gelelim benim duruma  23.haftada boğazım da hafif yanma olunca eyvah hasta oluyorum diye bal az zencefil limon karışımı yapıp bir kaç kaşık almıştım.bunun ertesi günü elimde egzamaya benzer şeyler olmaya başladı. cildim zaten çok hass

10. hafta (ayağıma çivi battı!!!)

evet yanlış okumadınız... tam her şey yolunda derken başıma bu geldi. işe giderken simit satan bir yere girip simit alayım dedim. şu sandalyelerin kumaşlarını tutturan raptiyeler var ya temizlik yaparlarken o sandalyenin oradan tam vitrinlerin olduğu yere geç. sonuçta inşaat alanı değil ki tertemiz dükkan içi ben büyük bir keyifle simitlere odaklanmış yürürken 😵 ayağımda bir acı... yaz zamanı olduğu için ayağımda incecik babet... hemen sandalyeye çöktüm ayakkabıdan ve ayağımdan raptiyeyi çektim ama ayağım kanamaya başlası. eee şimdi bir sıkıntı olur mu? hemen acile koşturdum.(bu ayakla nasıl koşulursa artık 😒) tetanoz aşısı normalde 16. haftadan sonra yapılıyor. Hamilelikte sıkıntı olur mu bilmiyorum. beni aldı bir endişe doğal olarak. her şey yolunda giderken olacak iş miydi bu!!!! acilde kadın doğum uzmanına ulaştılar vs.  sonuçta tetanoz aşısı vurunmam gerektiğini söylediler ve ne yazık ki iğneyi yedik...😰 tabi sonra kendi doktrumla da görüştüm sıkıntı olmaz dedi... sonuçta

2. düşük (16 haftalık)

ilk düşükten 3 ay sonra yine bir gecikme ve yeniden bir heyecan acaba mı??? 😊 doktora gitmemeye kararlıyım hemen, bir 2 hafta kadar geçsin öyle gidicem aynı şeyler tekrarlansın istemiyorum derken ufak bir kanama olunca ben dayanamayıp doktora koştum heme yine 1 hafta gecikmeli olarak bu sefer kendi doktorumun yolunu tuttum 😊 bu sefer her şey yolunda bir şekilde beta hcg değerlerim olması gereken düzeydeydi. progestan kullanmaya başladım folik asit vs. sonra bebişimizin kesesini gördük daha sonra da kalp atışlarını... ilk seferden dolayı gayet temkinli şekilde ilerledik... adım adım ilerlemek en iyisi bebeğimle şunu yaparım bunu yaparım hayalleri yok çok uzun bir süreç bu herşey olabilir o yüzden bir kontrolden ötekisine her şey yolundadır umudu ile ilerledik... bu sefer yine de istemeden de olsa anneler kardeşler kısacası herkesin haberi oldu ki pek istediğim bir şey değildi.12 hafta olunca herkes bilsin ama di mi? 😉 Allaha şükür bulantı falan da yoktu ben de... Rahat bir hamil