Ana içeriğe atla

32.hafta

tam 32. haftaya girdiğinizde doktordan çalışabilir raporu almanız lazım dolayısıyla kontrole gittim hemen...
ama bebişimiz yüzünü göstermedi inat etti bu sefer😞kafasındaki saç köklerini gördük ama.... tevekkeli değil ondan mide yanmalarım başladı. daha önce pek olmuyordu su iç iç iç geçmiyor da sinir ediyor beni. genelde akşam yemeğinden sonra başlıyor...
kilosu 2.200  😍😍
magnezyum desteği sayesinde kramp sıkıntım yoktu ama son bir haftadır kramp bacağıma tam girecekken farkedip bir şekil kurtarıyorum kendimi. artık yetmiyor mu ilaç nedir? tabii geceleri bazen dönerken kasığıma doğru ağrı girmesi (ben ona kramp diyeceğim) nedeniyle vukuatlı zamanlar yaşamıyor değilim. böyle durumlarda ne kalkabiliyorum ne yatabiliyorum zaten kendi başıma doğrulmam mümkün olmuyor hemen eş desteği imdadıma yetişiyor... adamı da uyandırıyorum😞 diye canımı da sıkıyor. eh malum artık bildiğiniz nasıl desem sağlam horladığım için eşimin gece uykuları pek olmuyor. korkuturum diye beni de döndürmüyor... yalnız kalmayayım diye de odadan gitmiyor... çift yastık hafif dik pozisyonda yatıyorum ama bir faydası olmuyor. ilk başlarda sadece sırtüstü yattığımda horluyordum artık sağa dönünce de horluyorum. Solda şimdilik sıkıntı yok ama yakında başlar 😳😳😳
gelelim benim kiloma 2 hafta içinde 4 kilo almış gözüktüm ama mümkün değil diyorum. tartıyı yamuk koydu hemşire!!!😡sinir oldum 2 haftada 4 kilo nasıl alayım yaaaaaaa!!!! bu gidişle 100 kiloyu görücez dedi doktor 😰😰yok dedim görmeyizzz!!! bu sabah evde tartıldım hiç te almamışım bi kere 1 kilo fark var!!!!. tamam onun tartı ile benim tartı farklı ölçüyo ama artış ölçüsünde hata yok. sonuçta almamışım işte!!! yine de dikkat edeyim ama di mi öffffff😫😫
kızımın hıçkırıklarını duydum. sürekli bell aralıklı tık tık tı tık atıyor. arkadaşım dedi o hamileyken doktoru bebek amniyo sıvısını yuttuğu için hıçkırırmış 😊 artık daha da aktif😍😍😌😌
kıpır kıpır hareket ediyor 😊
doktora gitmeden önceki gün tansiyonum mu düşüktü neydi kendimi hiç iyi hissetmiyordum izin alıp evde uzandım. doktora da söyledik tiroit ve kana baktı bir sıkıntı yok gözüküyor. bol su içmeye devam... amniyo sıvısı da olması gerektiği kadarmış 😌😌
kendini halsiz hissettiğin an gel raporu durduralım dedi. ama 32. haftaya girince anladım ki insan gerçekten ağırlaşıyor çok yorgun hissediyorum işe gitmek çok zoruma gidiyor... ama doğum sonrasında bebişimle daha fazla vakit geçirmek için sıkacağız dişimizi. hayırlısı ile 36. haftayı görelim deee...
bir de bu sıra taşınma telaşı var ben de haftaya taşınıyorum allah yardımcım olsun bana pek iş yaptırmıyorlar ama stresi yetiyor 😋

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

hamilelikte el ayak ağız hastalığı (23.haftam)

Evet evet yanlış okumadınız. son 3-4 yıldan beri özellikle kreş çocuklarında ve bebeklerde görülen parktan bahçeden havuzdan geçen bu virütik hastalık geldi beni buldu.😭 internetten bakınca çocuklarla alakalı tonla yazı var. ama hamile birinin bu hastalığa yakalanması ile ilgili neredeyse hiçbirşey yok. adından da anlaşılacağı üzere bu rahatsızlık ellerde ayaklarda bazen göbek bölgesinde ve ağız çevresinde su çiçeğine benzer kırmızı kabartıların çıkması ile kendini gösteriyor. önce boğazda ağrı yangı oluyor sonra ateş ve kızarıklıklar tabii bir de ağız içinde aft !!! tedavi aslında yok 10 gün içinde bir ilaç almasanız da geçiyor. çocuklara antihistaminik, krem ve ateş düşürücü veriyorlar. tabiii hamilelerde bunu uygulamak pek mümkün değil... gel gelelim benim duruma  23.haftada boğazım da hafif yanma olunca eyvah hasta oluyorum diye bal az zencefil limon karışımı yapıp bir kaç kaşık almıştım.bunun ertesi günü elimde egzamaya benzer şeyler olmaya başladı. cildim zaten çok hass

10. hafta (ayağıma çivi battı!!!)

evet yanlış okumadınız... tam her şey yolunda derken başıma bu geldi. işe giderken simit satan bir yere girip simit alayım dedim. şu sandalyelerin kumaşlarını tutturan raptiyeler var ya temizlik yaparlarken o sandalyenin oradan tam vitrinlerin olduğu yere geç. sonuçta inşaat alanı değil ki tertemiz dükkan içi ben büyük bir keyifle simitlere odaklanmış yürürken 😵 ayağımda bir acı... yaz zamanı olduğu için ayağımda incecik babet... hemen sandalyeye çöktüm ayakkabıdan ve ayağımdan raptiyeyi çektim ama ayağım kanamaya başlası. eee şimdi bir sıkıntı olur mu? hemen acile koşturdum.(bu ayakla nasıl koşulursa artık 😒) tetanoz aşısı normalde 16. haftadan sonra yapılıyor. Hamilelikte sıkıntı olur mu bilmiyorum. beni aldı bir endişe doğal olarak. her şey yolunda giderken olacak iş miydi bu!!!! acilde kadın doğum uzmanına ulaştılar vs.  sonuçta tetanoz aşısı vurunmam gerektiğini söylediler ve ne yazık ki iğneyi yedik...😰 tabi sonra kendi doktrumla da görüştüm sıkıntı olmaz dedi... sonuçta

2. düşük (16 haftalık)

ilk düşükten 3 ay sonra yine bir gecikme ve yeniden bir heyecan acaba mı??? 😊 doktora gitmemeye kararlıyım hemen, bir 2 hafta kadar geçsin öyle gidicem aynı şeyler tekrarlansın istemiyorum derken ufak bir kanama olunca ben dayanamayıp doktora koştum heme yine 1 hafta gecikmeli olarak bu sefer kendi doktorumun yolunu tuttum 😊 bu sefer her şey yolunda bir şekilde beta hcg değerlerim olması gereken düzeydeydi. progestan kullanmaya başladım folik asit vs. sonra bebişimizin kesesini gördük daha sonra da kalp atışlarını... ilk seferden dolayı gayet temkinli şekilde ilerledik... adım adım ilerlemek en iyisi bebeğimle şunu yaparım bunu yaparım hayalleri yok çok uzun bir süreç bu herşey olabilir o yüzden bir kontrolden ötekisine her şey yolundadır umudu ile ilerledik... bu sefer yine de istemeden de olsa anneler kardeşler kısacası herkesin haberi oldu ki pek istediğim bir şey değildi.12 hafta olunca herkes bilsin ama di mi? 😉 Allaha şükür bulantı falan da yoktu ben de... Rahat bir hamil